[LINUX:13172] hayir!!!

Subject: [LINUX:13172] hayir!!!
From: YILMAZ GULERYUZ (YILMAZGULERYUZ@basari.com.tr)
Date: Thu 24 Feb 2000 - 17:39:40 EET

burasi LINUX listesi...boyle dar goruslu insanlarin kafalarina gore istediklerini yazabilecekleri bir yer degildir...

tarih carpitmayin...eger tarih tartismak istiyorsaniz ayri bir liste bulun orda tartisin......

ben bir LINUX kullanicisi olarak bu listede boyle mailler istemiyorum....lutfen saygi !!!

Merhaba,
A a?²daki mesaj² haber grubuna atmadan ÷nce sormak istedim. Yard²mla ma
grubuna atacakt²m, ama grubun kurallar² konusunda karars²z kald²m. Siyasi
i?erik olarak g÷r?lebilir ama ben bir eyi tar² mak i?in atm²yorum. Ama
san²r²m tart² ma ba latabilecek bir konu. ?neriniz nedir?

Merhaba Arkada lar,
Fransa Parlamentosu' nda T?rkler' in 1915 y²l²nda Ermeni soyk²r²m² yapt²?²
hakk²ndaki tasar² oylamaya sunuluyor. Bug?nk? haberlere g÷re tasar²n²n
g÷r? ?lmesi reddedildi. Yine de ÷nlem olmas² i?in a a?²daki metni
belirtece?im adrese bir tepki, vatanda l²k g÷revi olarak g÷ndermenizi rica
ediyorum.

Bu metin 34' ? ba diplomat olmak ?zere, toplam 64 ki inin ve 8 Frans²z' ²n,
Ermeniler taraf²ndan ÷ld?r?ld???n?; T?rkler' in de?il, ta aksine Ermeniler'
in katliam yapt²?²n² a?²kl²yor. Ayr²ca T?rk - Frans²z dostlu?unun
g÷lgelenmemesini, parlamentodaki oylaman²n reddedilmesini anlat²yor.

L?tfen bir T?rk vatanda ² olarak gelece?imizi etkileyecek olan bu kararlara
kar ² tepkimizi belirtelim. E?er bu tasar² kabul edilirse ve ileride ba ka
devletler de kabul ederse; T?rkiye' nin i leri yeniden yoluna sokmaya
?al² t²?² bu d÷nemlerde yine bize kar ² kullanabilecek bir kozlar² olacak.

G÷ndermeniz gereken e-posta adresi c.poncelet@senat.fr

----------------
Son Excellence
Monsieur Christian Poncelet
Pr?sident Du Senat fran?ais.
Monsieur le Pr?esident,
J'ai appris par la presse que, ces derniers jours, des efforts intensifs
sont d?ploy?s par les milieux extr?mistes pour faire inscrire ? l' ordre du
jour du S?nat fran?ais la proposition de loi adopt?e le 29 Mai 1998 par
I'Assembl?e nationale fran?aise.
L'approbation de cette loi l?gitimera les attentats perp?tr?s dans le pass?
par les terroristes arm?niens, co?tant ? la vie de 34 diplomatesturcs, ainsi
que leur famille et ? celle de 8 citoyens fran?ais. L'adoption de cette
proposition de loi par le S?nat sera une grande injustice envers le peuple
et l'historie Turcs, et suscitera s?rement des r?actions. Le peuple Turc
demende sinc?rement aux senateurs fran?ais d'emp?cher l'approbation d'une
proposition de loi discriminatoire injuste et reposant sur une historie
totalement falsifi?e.
Sinc?rement.