[LINUX:13164] adreslerden birini çikarin lütfen

Subject: [LINUX:13164] adreslerden birini çikarin lütfen
From: Vasif İsmmailoğlu (vasif21@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Thu 24 Feb 2000 - 12:55:19 EET

  Bu liste problemi ile ilgili bir mesajdir.
Merhabalar. her halde bir yanlışlık oldu. Ya da bizim merkez mail adresine bir
değişiklik yapmis. vasif21@istanbul.edu.tr adresi benim ilk kayd oldugum adres.
Ama simdi masif21@akasya.istanbul.edu.tr olmuş galiba. Ama ben bir değişiklik
yapmadan mail box'ma mesajlar geliyor. Lakin dün bir mesaj atmak istediyimde once
hata verip daha sonra ben tekrar subscribe mesajı verdim. Simdi her mesaj iki kere
geliyor. Lutfen birini listeden cikarin. Dr.Vasif Ismailoglu