[LINUX:13160] Re: SAMBA nin AZIZLIKLERI

Subject: [LINUX:13160] Re: SAMBA nin AZIZLIKLERI
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Thu 24 Feb 2000 - 11:01:27 EET

Burda zaten samba 2.0.6 kurulu. smbstatus ile acik dosyalara bakip ilgili
pid i kullanip baglantiyi elle kesebiliyrosunuz. Lakin her iki dakikada bir
bunu yapmak olasi degil. (nerdeyse bu sIklIkla olusuyor)

Netware konusundaysa elimde zaten bir 4.11 var ve SP7 de. Firmamiz zaten
yillardir Netware ile calisiyordu ve bende ag sistemlerinden Netware - NT -
Linux sistemlerin destegini veriyorum ve bu acik kalma olayi NT de de
oluyordu. Ama burda durum farkli terminal ilk seferinde niye devre disi
kaliyor ? Neyse, onunde sonunda bulurum ben bunun nedenini ama simdi acele
etmek lazim. Proje grubunun calismasina devam etmesi icin simdilik boyun
egiyorum.. Ama simdilik. Zaten ikincil server larda Netware yuklu ama main
server linux tu. Neyse, olayin donanimdan olabilecegini kimseye
inandiramadim burda. Simdi Netware de de ayni baglanamama vs vs sorunlar
ortaya cikinca sanirim bakis acilari degisir.

Linux un gidisi simdi suskun oluyor lakin olayin nedenini bulunca donusu
yine muhtesem olacak... (Ilk kurulup calistiginda da baya alkis almisti
ama...)

Ilginenenlere tesekkur.

Dogan Zorlu
Grup Yazilim, IZMIR