[LINUX:13158] Re: VPN or ?

Subject: [LINUX:13158] Re: VPN or ?
From: Turan Yuksel (e109796@metu.edu.tr)
Date: Thu 24 Feb 2000 - 10:19:06 EET

On Thu, Feb 24, 2000 at 10:01:51AM +0200, Omer Faruk Sen wrote:

> bu is normal telefon hatlari ile yapilabilr mi ?
> Acaba leased line (kablo bedeli+?+?) ne kadar tutar ?
> Ben leased line dusunmemistim ama :)

Walla ben bu yaz bunu buyuk bir dahili telefon agi olan bir kurulusta yaptim,
onlarin istegi, ayni (NT) domainindeki birbirinden birkac km uzaktaki
bilgisayarlara ag komsularindan ulasmak gibi basit birseydi, repeater falan
da cok hos olmayacakti, fazla bir hiza gerek yoktu, cok da hos oldu.
Sonucta normal telefon hatti ile de yapilmasinin cok bir sakincasi olmamali
derim.

--
Turan Yuksel
e1097963@ceng.metu.edu.tr