[LINUX:13156] Re: corel de ppp baglantisi

Subject: [LINUX:13156] Re: corel de ppp baglantisi
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Thu 24 Feb 2000 - 10:04:10 EET

Muharrem Altintas wrote:

> selam arkadaslar :)
> coktan beri mail atmadim..
> corel linux u kurdum,harika bi kurulumu var sorunsuz calisiyor ama
> root olmama ragmen baglanti sesinden sonra kesiliyor
> kppp nin yetkilerini tam verdim ama sonuc alamadim
> simdiden cozumleriniz icin tesekkurler...:))

Merhaba,

Biraz eksik bilgi vermissin. Aklima gelen olasiliklari siraladim
asagiya.
Ama oncelikle birkac soru. Modem handshake olduktan sonra bir kac dakika
bagli kalip oyle mi hattan dusuyor? Yoksa hemen mi? Bu esnada (sesi
kesildikten hemen sonra ifconfig ciktisi sana ne gosteriyor?

Simdi kontrol edebilecegin noktalar:
* /etc/resolv.conf dosyana DNS numaralarini ve domain'ini belirttin mi?
* ppp ayarlarinda chat script icinde bekleme kelimen dogru mu? Yani ISP
sana 'login:' gonderirken sen 'username:' beklemiyorsun degil mi? (Ara
sira dalginlikla yaptigim oldu da :)
* Modeminin portunu kulanan bir daemon yuklu olabilir mi? Modem
baglanmaya calisirken calisip isi alt-ust edebilecek bir program?
(mgetty mesela)

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu