[LINUX:13151] Re: SAMBA nin AZIZLIKLERI

Subject: [LINUX:13151] Re: SAMBA nin AZIZLIKLERI
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Thu 24 Feb 2000 - 09:47:40 EET

Timuçin Büyükaktaş wrote:

> Sevgili Dogan,
>
> Linux ta yeniyim ama birkac Novell tecrube mi aktarayim.
>
> Novell de de ayni sorun var, dosya acikken makinalardan biri
> kitlenirse, o dosya kullanimda gozukebiliyor

Merhaba,

Bu sorunu Novell sistemde server konsolundan kullanicinin baglantisini
keserek gideriyorsun. Boylece dosya kilitli kalmiyor.

Ayni mantiktan yola cikarak Linux uzerinde (SAMBA kullanmadim
soylediklerim gecerli olmayabilir) sambaya bagli kisilerin
baglantilarini koparabilirsen belki sorunun duzelebilir.

> ve kimse o dosyayi acamiyor. Server i resetlemek gerekebiliyor. Yani
> Novell cozum olamayabilir.
>
> Birde satin alirken 4.11 in 2000 uyumluluk sartini mutlaka sor, sonra
> basin agrimasin.
4.11 artik satilmiyor. 4.2 veya 5.x alinmali. Ama sanirim Dogan Bey'in
elinde eskiden kalma bir Novell var.

Eger Service Pack 7 yuklerse 2000 problemi ortadan kalkar. (Hala
dowloadlar arasinda mi bilmiyorum. Eger yoksa bir CD'ye cekip size
gonderebilirim.)

> Saygilar
>
> Timuçin

[silindi]