[LINUX:13140] Re: Coklu sistem acilisi

Subject: [LINUX:13140] Re: Coklu sistem acilisi
From: Timuçin Büyükaktaş (yontem@superonline.com)
Date: Wed 23 Feb 2000 - 23:37:10 EET

Sevgili Gorkem,

Once makinani gerekli partitionlara ayir.
Once windows u, sonra Nt yi, sonrada Linux u yükle.

Linux u yüklerken lilo kur ve kurarken sana hangi partitionlari ekleyeyim diye
sordugunda onceden yukledigin isletim sistemlerinin bulundugu partition(lari) i
ekle.
Buradan bir tane otomatik acilis icin tanimla ve lilo yu master boot record a
koy.
Acilista boot: mesaji geldiginde tab a basarak mevcut listeyi gorup gorebilir
veya ekledigin partitionlardan birinin ismini
yazarak girebilirsin.

Win ustune NT yukledikten sonra, Linux u normal kurup, NT boot manager a Linux u
da ekleyebilirsin
ama az biraz bilgi gerektirebilir.

Saygilar

Timucin

A good thing in life is still free, Linux.