[LINUX:13136] Ynt: [LINUX:13085] Linux'u iyi bilen eleman aranıyor.

Subject: [LINUX:13136] Ynt: [LINUX:13085] Linux'u iyi bilen eleman aranıyor.
From: Mehmet TARIMCI (mehmet@tuzlaatl.k12.tr)
Date: Wed 23 Feb 2000 - 22:39:08 EET

Merhaba Levent Bey
 Ben Mehmet TARIMCI (Tuzla Anadolu Teknik). Ne gibi bir elemana ihtiyac
duyuyorsunuz.
Ben su an Gelecek A.S. de Egitim sorumlusu olarak calisiyorum. Linux
egitimleri veriyorum. Evime yakin oturdugunuzdan dolayi sizinle bazi isler
yapabiliriz. Dusunurseniz cvplarinizi bekliyorum.
Saygilar Mehmet TARIMCI