[LINUX:13126] Re: bounce?

Subject: [LINUX:13126] Re: bounce?
From: Ali Cetmili (acetmili@dbs.net.tr)
Date: Wed 23 Feb 2000 - 19:04:37 EET

Bir linuz yorumu:)
----- Original Message -----
From: Alper <alper@eksen.com>
To: Multiple recipients of list LINUX <linux@bilkent.edu.tr>
Sent: Tuesday, February 22, 2000 10:02 AM
Subject: [LINUX:13026] Re: bounce?

Merhaba

> ^^^^^^^^^^^^
> Niye?
>Outlook ile e-mail service'lerine ulaşabilirsiniz.
Oyle ama outlook biraz aptal bir program. Gerci lan'da olacagindan sorun
olmaz ama mesela dial-up'ta filan kullanim icin hic de iyi bir fikir
degil. O dunyanin en iyi programcilarinin yazdigi mail programi hattin
kesildiginde ya da veri biraz yavasladiginda makinani kitleyiveriyor.
Adamlarin kod kontrol mantigina hayranim zaten. Ama dogru tabi baska bir
mail programi gerekli degil.

>Ben de hem exchange, hem sendmail kullanıyorum. Exchange yalnızca
şirket
>içi, Linux ise e-mail için... Hiç de zor diil...
Bak bu olabilir. Nasil oluyor to: satirina e-mail yazdiginda outlook
internet mail ayarlarina gore mi gondermeye calisiyor? (gerci off topic
olduk) :)

>Vazgeçme, erteleme, üşenme... :)
:) Tamam birseyler dusuneyim.

Alper Oguz