[LINUX:13091] Re: [LINUX:13070] iki soru+tesekkür

Subject: [LINUX:13091] Re: [LINUX:13070] iki soru+tesekkür
From: The Trooper (trooper@doruk.net.tr)
Date: Wed 23 Feb 2000 - 09:25:46 EET

Linuxta vcd izlemek için mtv (MpegTV) diye bir program kullanılyor ama free
değil ve başkalarını bilmiyorum ama bende bir türlü çalışmadı belki aKtion
falan da yapabiliyordur
Windows altında linuxu görmek için explore2fs diye bir program var ama linux
disklere sadece read only erişebiliyor (birde son derece kararsız bir
program olan mount var linuxu bir sürücü gibi ekliyor ama çok kararsız ve
read only)

Sevgi Saygı Linux
The Trooper