[LINUX:13064] Re: Red hat 6.1

Subject: [LINUX:13064] Re: Red hat 6.1
From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Tue 22 Feb 2000 - 22:54:05 EET

On Tue, 22 Feb 2000, Timuçin Büyükaktaş wrote:

> Arkadaslar,
>
> Redhat 6.1 surumunu makul bir fiyata nasil bulabilirim(orijinal değil).
> linux.org.tr de vardi ama bu adres cevap vermiyor.
>
> Saygilarimla
>
> Timucin

linux.org.tr iCin adres cevap vermiyordan kastInIz nedir bilmiyorum..
bOyle bir kullanIcI yok diye bir hata mesajI geri dOndU yoksa siz mail
attInIz ve bir hata mesajI geri dOnmediGi halde bir cevap mI alamadInIz?
1. seCenek olmuS olabilir linux.org.tr da ufak bir problem yaSandI ve
arkadaSlar makineyi yeniden kurdular.. Sorununuz bu aSamada meydana gelmiS
olabilir.. Su anda dUzgUn olmalI. Birdaha denerseniz bUyUk ihtimalle cevap
alabiliceksiniz..
GeCenlerde istanbul.linux.org.tr'a ve olmuSsa belki www.linux.org.tr'a
ulaSamama da bu sebepten kaynaklanmaktadIr.. Ama Su anda herSey dUzgUn diye
biliyorum.. Ilgili arkadaSlarIn yoGunluklarIndan zannediyorum kendilerinden
bu konuda bir bir mail gelmedi listeye.. Onun iCin ben yazayIm dedim..