[LINUX:13050] Re: yine ethernet

Subject: [LINUX:13050] Re: yine ethernet
From: Timuçin Büyükakta (yontem@superonline.com)
Date: Tue 22 Feb 2000 - 15:55:57 EET

irq ayarlarinda bir yanlislik olabilir.
kendinizi pingleyemiyorsaniz hic kuramamissiniz demektir.
kendinizi pingleyemiyorsaniz, routing ile bir alakasi yok.

ben isa kart tanitirken ifconfig eth0 up yaptigimda calisiyordu ve kendimi
pingliyordum ama
buna ragmen baskasini pingleyemiyordum. Cunku kart up olmasina ragmen,
ayaralari yanlisti.

bence cesitli irq lar icin deneyin, kartin uzrinde ayar varmi bir bakin
derim.