[LINUX:13045] Re: yine ethernet

Subject: [LINUX:13045] Re: yine ethernet
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Tue 22 Feb 2000 - 14:18:02 EET

once sizde bir ifconfig ciktisina bakiniz. Orda ethernet kartiniz tanimli ve
error counter lari 0 yada dusuk degerlerdeyse baska nedenler arayalim.

Fakat olasilikla base adres 0x300 olmakla birlikte irq dogru
algilanmadigindan makinanizda etherne calisiyro gibi gorulmesine ragmen,
paket trafigi sirasinda linux tetiklenmediginden calismiyordur.

(Cumle cok kotu oldu ama neyse.)

Dogan Zorlu,
Grup Yazilim,IZMIR