[LINUX:13007] Re: bounce?

Subject: [LINUX:13007] Re: bounce?
From: Alper (alper@eksen.com)
Date: Mon 21 Feb 2000 - 17:28:35 EET

> mi
>Sorun mesaj gondermenizde degil mesajlarin size ulasiminda.
Evet zaten mailleri gonderirken masq. sayesinde sorun olmuyor.

>Ms-exchange sunucular ile genelde problemler yasaniyor, sizce de bir
linux
>e-posta sunucusuna gecmenin zamani degil mi? :-)
Uff simdi disaridan bir firmaya boyle birsey yaptirmazlar. Yapilirsa
benim yapmam gerek. Onu da uzerime alacak kadar sendmail bilgim yok.
Hadi yaptin aptal userlar yeni yeni outlook'u ogrenmeye basladilar.
Hepsine birden bir eudora light filan kurup gostermek vs gerek. Uzun
vadede belki olur da birkac ay icerisinde olmasi zor gozukuyor. :)

Bu bounce tam olarak ne oluyor? Baglanti sorunu filan yok. Baska birsey
herhalde?

Gorusuruz

Alper Oguz
alper@eksen.com