[LINUX:12979] Re: virtual hosting???

Subject: [LINUX:12979] Re: virtual hosting???
From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sun 20 Feb 2000 - 17:54:27 EET

At 07:57 PM 2/19/00 +0200, you wrote:

>Virtual hosting yapmaya calisiyorum.Simdilik sadece
>web icin eth0:0 ekledim sonra route ekledim.virtual

virtual host icin ip-aliasing kullanmak zorunda degilsiniz. http 1.1'den
itibaren ip numarasi ile beraber host adresi de protokolde yer aliyor. ayni
ip ile yapabilirsiniz, ancak cok eski browserlar ile problem
yasayabilirsiniz. ama pek kullanan da kalmadi.

>host tanimlarini Dns de ekledim ama.Sonra linuxconf
>ile yeni bir virtual host yaptim .Sonra bir html
>dosyasi koydum ama ~You don't have permission to
>access / on this server~ gibi bir error msg aldim
>netscapeden sonra chmod 777(!!!) ile html'nin vede
>html'nin oldugu dirin iznini degistirdim ama gene
>olmadi acaba hata ne olabilir?

index.html dosyasini yerlestirirseniz bir problem yasamazsiniz.

eger dizin listesini almak istiyorsaniz mutlaka, dizin tanimlarina
httpd.conf dosyasindan Indexes ozelligini eklemeniz gerekiyor. ontanimli
olarak bu ozellik kapali olarak geliyor, dizin haklari ile ilintili degil.

                                                Doruk