[LINUX:12977] Cok fazla aciliyoruz gibi geliyor.

Subject: [LINUX:12977] Cok fazla aciliyoruz gibi geliyor.
From: Egemen BAL (ebal@tradesoft.com.tr)
Date: Sun 20 Feb 2000 - 14:39:15 EET

Arkadaslar selam;

Bu yeni cikan linux surumleri beni endiselendiriyor acikcasi. Acaba
microsoft'un bir oyunumu :) Saka bir yana(supheliyim) cok fazla surumler
cikmaya basladi. Bu bence hic iyi degil. Gerci mantik gene ayni mantik ,
kodlar , sitem , vs , aynı arabilirimler ve bir kac konfigurasyon disinda
fakat gene de bu gidisi hic iyi bulmuyorum ben. Insanlar yeni surum yapmanın
pesine dusmekten bug'larla sorunlarla , upgrade'lerle ugrasamiyolar artik...

Yorumlariniz,onerileriniz..?

Iyi calismalar.