[LINUX:12955] Networking sorunu cozuldu.

Subject: [LINUX:12955] Networking sorunu cozuldu.
From: Timuçin Büyükaktaş (yontem@superonline.com)
Date: Fri 18 Feb 2000 - 17:00:42 EET

Sevgili Arkadaslar,

Sorun cozuldu.

ISA kart yaklasimi dogru cikti. Redhat 6.0 da kurulum yaparken ISA karti
otomatik olarak
tanimasina ragmen, yanlis ayarlarla kuruyor. Cesitli konfigurasyonlarda
kart varmis gibi
gorunmesine ve up olabilmesine ragmen, irq=10, base =0x300 de diger
kullanicilari pingleyebildim.

Bu kurulumla com2 bosaldi ve modemimide calistirabildim. :)

Konuyla ilgilenip, cozumler sunan arkadaslara cok tesekkur ediyorum.

Saygilarimla

Timucin