[LINUX:12947] Disk gitti

Subject: [LINUX:12947] Disk gitti
From: Ismet Mazlumoglu (mazlumog@boun.edu.tr)
Date: Fri 18 Feb 2000 - 11:53:18 EET

Merhaba arkadaslar,
Olmaz zannettigim birsey oldu ve 1 yil bile kullanmadan harddiskim
bozuldu. Icinde cok onemli dosyalar ve yedegi olmayan programlar vardi.
Diski bios goruyor, ama diskten boot etmiyor. Cesitli (partition magic,
tirimisu gibi) tool'lar ile ugrastim ama hicbiri kurtarmada veya
partition'i geri kazanmada basarili olamadi. Anladigim kadariyla
diskin 0 sektru ya da MBR'da bir sorun var. Daha once benzer birsey
yasayan, bir onerisi olanlar bana kisisel mail atarlarsa cok minnettar
olurum.

Ismet Mazlumoglu