[LINUX:12942] Samba - Multiple interfaces

Subject: [LINUX:12942] Samba - Multiple interfaces
From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Fri 18 Feb 2000 - 09:07:30 EET

    Selamlar,

  Uzun zamandir samba ile ugrasmiyorum en son biraktigimda 1.X.X'ti
buyumus 2.0.X olmus :)

  Simdi,uzerinde 3 ethernet olan,ipchains ile masquerading islemi yapan
bir linux box var.3 ethernetten ikisi sanal digeri gercek IP
kullaniyor.Asagidaki gibi gorunuyor.

(Ortaokul resim ogretmenim benimle gurur duymali aslinda)

 ------------- ________
| Internet |=========== LINUX |--------| Internal Net1 |-----| Printer|
 ------------- | 192.168.1.X

                              | _______________
                              | | Internal Net2 |
                               ------------|_______________|
                                             192.168.2.X

Linux box uzerine Samba kurup sanal Ip kullanan iki networku birbirine
gostermeye calisiyorum.smb.conf icerisinde "Multiple Interfaces" kismini
aktif hale getirince birbirlerini gormuyorlar.Pasif yapinca goruyorlar
ancak share name bulunamadi diyorlar,halbuki share edilmis durumda.Ornegin
InternalNet2'den InternalNet1'deki printera bir metin gonderildiginde
printer offline diyor.

Bunun gibi bir sistem kullanan,elinde ornek smb.conf olan arkadaslar var
mi ? Bugun oldukca fazla sayida dokuman okudum ama fazla birsey
bulamadim.Genelde birden fazla PDC icin Samba'nin birden fazla kopyasinin
calistirilmasi ve her kopyanin bir networke PDC'lik yapmasi onerilmis.

Saygilar.