[LINUX:12919] RE: [LINUX:12881] Re: Network Yapılandırması

Subject: [LINUX:12919] RE: [LINUX:12881] Re: Network Yapılandırması
From: Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Date: Thu 17 Feb 2000 - 17:11:57 EET

protocol layer oncesinde bir hata varmis gibi gorunuyor.
kablolama,yada ethernet kartlarini sistemlerin tanimasi tarzinda bir
sorun gibi tahmin ediyorum ben
network karti bile arizali olabilir. eger ip tanimlari dogru ise.

Timuçin Büyükaktaş wrote:

> Sevgili Arkadaslar,
>
> Ben tek bir agdan bahsediyorum, default gateaway'e ne gerek var.
> Bu bir prosedur mu, normalde gerek var mi?
>
> Bunun yaninda 192.168.0.1 den 192.168.0.13 e giden ve baska networklere
> baglanmayan
> bir network te default gateaway ne verilebilir ki?
>
> TCP/IP yuklu bir Linux, TCP/IP yuklu bir win98'i pingleyemez mi?
>
> Saygilarimla
>
> Timucin

Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd
e-mail : egemen@ergel.nom.tr
	 egemen.ergel@teklan.com.tr
ICQ UIN: 376434
Tel    : 90-212-2821121