[LINUX:12908] Re: Apache

Subject: [LINUX:12908] Re: Apache
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Thu 17 Feb 2000 - 11:18:41 EET

Alper wrote:

> Merhaba
>
> Apache'de kullanicilara web sayfasi vermek istiyorum.
> www.xxx.com/~kullanici seklinde adresler nasil ayarlaniyor?
> Biraz baktim konsolda ~ ile baslayan dizinler kullanicilarin ev
> dizinleriymis. :) Apache'de bunun icin ne yapmam gerek?
>
> iyi gunler
>
> Alper Oguz
> alper@eksen.com
> alper.oguz@usa.net uin: 4073197

Merhaba,

apache.conf dosyasinda asagidaki satiri bulup basindaki # isaretini sil.
Apache'yi yeniden baslat. Bundan sonra her kullanici kendi dizininde
public_html dizini olusturacak ve bu dizinin altina kendi web sayfasini
koyacak.

#
# UserDir: The name of the directory which is appended onto a user's
home
# directory if a ~user request is received.
#
#UserDir public_html

Iyi calismalar

--