[LINUX:12865] Re: bir soru

Subject: [LINUX:12865] Re: bir soru
From: Dr A T AKBUNAR (atakp@uludag.edu.tr)
Date: Wed 16 Feb 2000 - 09:10:24 EET

Barış Metin yazdı:

> Selamlar ;

> Ekran kartınızın markasını da soyleyebilirseniz daha cok bilgi vermis
> olursunuz.
> Belkide linux de surekli sorun çıkartan S3Trio3D kullaniyorsunuzdur.

Evet ne yazik ki s3 trio 3d/2x 8MB ekran kartim var. (vestel monitor, 15
inch). Liste arsivlerinden bulabildigim cozum yollarini deniyorum. Simdiye
kadar varabildigim:
xwindow calisti, cok dusuk cozunurlukte, ikonlar yumruk kadar, mouse kursor
ceviz buyuklugunde :-) Pencerelerin alt kisimlarina ulasmak mumkun
olmadigindan, ayar degistiremiyorum. Virtual desktop seceneklerinin tumune
HAYIR diyerek xf86config calistirarak kurdum. Kart olarak 86c365 (trio 3d)
secenegini, cozunurluk icin de vestelin verdigi degerleri
(non-interlaced...diye baslayan yuksek cozunurluk secenegi)ni secip daha
sonra 800x600 ve 1024x768 disindakileri sildim. Buna ragmen boyle.640x480'e
bile raziyim.
saygilar.