[LINUX:12862] Re: listeden cikmak istiyorum

From: Ceyhun ALVER (alver@itu.edu.tr)
Date: Wed 16 Feb 2000 - 03:15:36 EET

"yasak" demissiniz de.. gercekten de buna benzer bir durum yasiyorum.
debian-tr'nin mailing list'ine nasil girdigimin farkina varmadan
katilmisim. cikmak icin ne yapabilirim acaba? ya da soyle sorayim: o
listeden cikmayi basarmis bir kisi varsa yardim etsin de ben de cikmak
istiyorum.

Iyi calismalar
Ceyhun

http://www.students.itu.edu.tr/~alver/