[LINUX:12859] Samba

Subject: [LINUX:12859] Samba
From: Ferhat Kadir Pala (ferhat@forsnet.com.tr)
Date: Tue 15 Feb 2000 - 23:00:52 EET

Merhaba arkadaslar...
sistemimiz 10-15 makinadan olusan bir LAN
wingate ile cikis yapiyoruz...
tum makinalar win9x benimkindede hem linux (RH 6.1) hem windoz var (IP
192.168.0.2) ...
windozdayken tum makinalar birbirini goruyor...
ama ben ayni zamanda da linuxta is yapiyorum
fakat linuxa gectigimde LANdaki diger makinalar beni goremiyor...
bunun icin samba ayarlarini linux.org.tr deki gibi yaptim fakat yine de
olmuyor...
acaba sorun ne olabilir...
bu arada smbd ve nmbd defaulttan calisiyor...

iyi calismalar...