[LINUX:12855] ACiL!!! /dev/eth0 yok.. acilista etherneti buldugu halde...

Subject: [LINUX:12855] ACiL!!! /dev/eth0 yok.. acilista etherneti buldugu halde...
From: silmeyin (linux@gul.net.tr)
Date: Tue 15 Feb 2000 - 21:44:14 EET

Merhaba,
slakware 7.0 Kullaniyorum
kernel 2.2.13
linuxu router olarak kullanarak leased-line baglanti yapacagim...
sorunum ethernet karti
açilista ethernet kartini
ne2k-pci.c: PCI NE2000 clone 'RealTek RTL-8029' at I/O 0x6800 IRQ=12.
eth0: RealteK RTL-8029 found et 0x6800, IRQ 12, 00:00:21:EA:09:61.
seklinde buluyor
fakat:
SIOCADDRT: Network is unreachable
hatasini veriyor. ayni sekilde consol da,
route add komutunu verdigimde de ayni hatayi veriyor.

kernel derledim. rc.modules den gerekli ethernet tanimini yaptim.
(NE2000 PCI i seçtim irq ve io sunu yanina yazdim.. yazmadan da denedim..)
ethernet kartini acilista bulmus oldugu halde
/dev altinda eth0 yok..
buluyor fakat ne oluyorsa tanimiyor artik..
denemis oldugum ethernet kartlari:
realtek 8029 (PCI bir kart)
winbond 89c940 (bda NE 2000 uyumlu PCI)
Ikisinde de ayni sorun ortaya çikiyor. ve açılışta her iki kartı da buluyor fakat o hatayı veriyor ve /dev/eth0 yok.
2-3 gün içinde bu iki ethernet karti disinda bir ethernet kart bulmam imkansız gibi ve bu gece bir sekilde bu sistemi çalistirmaliyim.
(daha önce 2 kez böyle sistem kurdum. ethernet kartlari ISA Ne200 uyumlu idi)
acilen yardimlarinizi bekliyor, ve simdiden tesekkür ediyorum
Iyi calismalar,
Ertugrul Komut