[LINUX:12830] virtual host ve dns

Subject: [LINUX:12830] virtual host ve dns
From: ATILIM BOY (boyatilim@yahoo.com)
Date: Mon 14 Feb 2000 - 23:32:43 EET

Merhabalar
(Slackware 7.0)
Ben Virtual host tanimlamasi yapamadim yaptim aslinda
ama dns tanimlayamadigim icin domain ile sayfaya
erisemiyorum bana bir ornek verebilene minnetar
kalicam .Kullanan biri var ise bu olaylari rica
ediyorum hic bir yerde bulamadim
bir kac web alani tanimlamam lazim serverimde onun
icin lasim
yardim edenlere simdiden tesekkur ederim !!!