[LINUX:12811] rpm

Subject: [LINUX:12811] rpm
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Mon 14 Feb 2000 - 09:11:43 EET

Merhabalar

Listeye bu maili atmistim ama galiba gitmedi, eger gitmisse herkesden bu
maili ikinci defa aldiklari icin ozur dilerim

kpackage icinden kurulu bir howto dokumani gozukuyor,
kpackage icinden ilgili pakete query cektim hic bir problem yok dedi.
Ama /usr/docs/HOWTO icinde oyle bir dokuman yok

komut satirindan instal etmeye calisinca bu paket zaten install edilmis
durumda dedi
komut satirindan uninstall geri install yaptim yine ayni durum olusuyor.

Acaba sorun nerdedir?

Tesekkurler

RedHat 6.1 kullanıyorum

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F | R | E | E | D | O | M
Murat SULUHAN
Application Programmer
LifeIs("C++");