[LINUX:12797] Ynt: [LINUX:12795] NE2000 Kartı tanıtım

Subject: [LINUX:12797] Ynt: [LINUX:12795] NE2000 Kartı tanıtım
From: Altuğ Bayram (altugbayram_2000@yahoo.com)
Date: Sun 13 Feb 2000 - 04:53:38 EET

Selam
Bahsettiginiz seklide denemistim ama farketmedi
Defalarca ugrastim aklima gelen tum yollari denedim ama olmadi
Sadece BIOStan yili 1999 yapinca probe direk tanidi
Zaten daha once kurdugumda direk tanimisti(2000 den once ) yeniden kurmak
istedigimde tanimadi.
Su anda BIOS tan tarihi duzelttikten sonra da calisiyor.