[LINUX:12781] Guncel Turkcelestirme dokumani

Subject: [LINUX:12781] Guncel Turkcelestirme dokumani
From: Togan Muftuoglu (togan@yahoo.com)
Date: Sat 12 Feb 2000 - 10:00:17 EET

Oncelikle aradigim belge X windows ortaminda Türkçe karakterleri
göstermekle ilgili.

XFree86 3.3.5 surumu icin herhangi bir Linux dagitimi altinda hata
vermeden kurulabilecek.
(her dagitim anladigim kadari ile bazi dizinleri kendi mantigina göre
aciyor)

Lutfen eski surumlere gore yapilmis veya sadece bir spesifik dagitima
göre olan HOW-to'lara yönlendirmeyin. Eger illa yönlendirecekseniz
Mesela SuSE 6.3 icin bu isin nasil yapilacagini adim adim (idiot proof)
belirtiniz. Microsoft kitaplarini örnek alabilirsiniz.

Eger bu konunun listede defalarca aciklandigina inaniyorsaniz ve bu konu
ile ilgili olarak listeye mesaj yollayarak gereksiz posta trafigi
yaratacaginiza inaniyorsaniz ve tüm bunlara ragmen hala yardim etmek
istiyorsaniz aciklamalarinizi direkt olarak togan@yahoo.com olarak da
yollayabilirsiniz.

Bu listedeki arsivlerde herhangi bir konu aramanin ne kadar zor oldugunu
anlamak icin lütfen arsivlere bir girip ornegin Turkce yazin bakalim
neler ile karsilasacaksiniz. Linux'e yeni olmak hic bilgisayar
kullmamais olmak olmaigi inancinda iken Linux sistemini gördgüm kadari
ile iyi bilen bazi kisilerin sadece mesajlara reply etmeleri sonucu bkin
bakalim arsivde arama ne hale gelmis.

Yardim edeceklere pesinen tesekkurler etmeyen veya edemeyeceklere de
tesekkurler

Togan Muftuoglu
togan2yahoo.com