[LINUX:12758] Mandrake 7.0

Subject: [LINUX:12758] Mandrake 7.0
From: System Owner (celak@celak.dhs.org)
Date: Fri 11 Feb 2000 - 17:39:40 EET

Evelsi gun login olup maillerimi okudum makinamda ve bi kac tanesine cevap
yazacagim sirada $u mesaji aldim :

Cannot pipe /usr/sbin/sendmail : Permission Denied

sonra ne oluyor diye baktim config falan hic bir sorun
goremedim. Sistemin roota rutin olarak gonderdigi emaillere baktim bir
sorun yok. root kullanicisi da cok rahat bi $ekilde mail alip
gonderebiliyor. En sonunda /usr/sbin permissionlarinin

drwxr-x--- $eklinde oldugunu gordum. Ben boyle bir $ey yapmadigim halde
nasil bu hale gelebilecegi konusunda bilgisi olan var mi?