[LINUX:12754] Ynt: Hata

Subject: [LINUX:12754] Ynt: Hata
From: Erhan Bilgili (erhan@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Fri 11 Feb 2000 - 09:36:31 EET

merhaba,

    1) config.log dosyasini attach ederek gonderirseniz daha fazla yardim
edilebilir diye dusunuyorum.
    2) preprocessor (cpp) nin /lib/cpp ye link edildiginden emin olun .
ayrica /lib/cpp nin dogru complier
        'in cpp si olmasina dikkat edin (genelde /usr a install edilmis bir
compiler icin
        /usr/lib/gcc-lib/i686-pc-linux-gnu/2.96/cpp gibi birseyler olur.
tabiki bu compilerinizin versiyonu
        ,islemcinize ve dagitiminiza uygun olarak degisebilir.)

    Erhan BiLGiLi