[LINUX:12748] Re: ups sorunu

Subject: [LINUX:12748] Re: ups sorunu
From: system PRIVILEGED account (sozmen@zk3.dec.com)
Date: Thu 10 Feb 2000 - 22:14:38 EET

220 Voltluk bir role ve bir seri port ile yapabilirsin.
Seri portun Rx ve Tx uclarini role kontaklari uzerinden bagliyorsun.
Seri porttan bir karakter gonderiyorsun kontaklar kapali iken, sinyal rolenin kapali kontaklarindan
gecip geri donuyor. Role acik oldugu zaman gonderdigin karakter geri donmuyor. Bunu bir
cron prosesin duzenli araliklarla yapiyor ve logluyor.

slm
Gokhan Sozmen