[LINUX:12728] Re: NT sayesinde yine koptuk

Subject: [LINUX:12728] Re: NT sayesinde yine koptuk
From: Romantik Serseri (romantik@superonline.com)
Date: Thu 10 Feb 2000 - 02:08:22 EET

Arkadasim, burasi bir tartisma listesi. Bu listeye giriyorsan, abuk mesajlar
alma riskini de goze alacaksin demektir.Bir iki fazla mesaj seni bu kadar
rahatsiz ediyorsa, veya internet baglantin yarim kb lik mailleri bile 10
saatte alacak kadar yavassa diyecek birsey yok, ama insanlarin mesajlari ne
olursa olsun saygi duymalisin. (ne alaka? eheh)