[LINUX:12715] Re: IP packetleri

Subject: [LINUX:12715] Re: IP packetleri
From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Wed 09 Feb 2000 - 19:15:21 EET

> Bunu denedim. Aynen bir char dev. gibi ethernet kartina data
> yaabiliyorsun. ancak bir kernel opsiyonu ile. Tabii ki
> IEEE 822.2 gibi bir protokolden gecitigidnen dolayi
> anlamsiz oluyor bu yazdigin seyler.

Soyledigim bu iste.
Yani sonucta pratik olarak olmuyor. Teknik olarak evet olabilir ama pratik
olarak hayir.

> Evet benim de dedigim o idi.

Char device demistin o yuzden bu aciklamayi yaptim.

> man sk_buff :) (man 2 de olabilir bilmiyorum ...)

Yok. Default olarak hicbir man in icinde boyle birsey yoktur.
Ancak man 9 da (yani kernel icin olan man de, dagitimlarda standart
geliyor mu bilmiyorum.)

skb_append
skb_dequeue
skb_insert
skb_peek
skb_queue_empty
skb_queue_head
skb_queue_head_init
skb_queue_len
skb_queue_tail
skb_unlink

icin manualler bulabilirsin.

IYI CALISMALAR

Not: Birgun bu liste duzelecek ama ben goremeyecegim herhalde.
                                                                MURAT KOC