[LINUX:12713] Re: NT sayesinde yine koptuk

Subject: [LINUX:12713] Re: NT sayesinde yine koptuk
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Wed 09 Feb 2000 - 18:36:49 EET

Merhabalar

Motto: Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
bu mukkemmeldi

Bu arada bir sey yazmayi unutmusum
mouse driverini niye kaldirdik, mouse in tekerlegini hareket ettirince
makine kilitleniyordu

Bilgi İşlemde ben disinda herkes NT ye gecti ben gayetten rahatim

millet bir SP muhabbeti yapiyor ki gorcen
aaaa sendeki service pack 4 mu bende 5 var bu daha iyi calisiyor, belki de
benim yazdigim modul bu yuzden sende calismiyordur
hurraa service pack yenilenir

ben de 95 kulaniyom ama ne yapalim mecburen Windoze ortaminda uygulama
gelistiriyorum
Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F | R | E | E | D | O | M
Murat SULUHAN
Application Programmer
LifeIs("C++");