[LINUX:12710] Re: Data Warehouse ( Veri ambari ) & OLAP

Subject: [LINUX:12710] Re: Data Warehouse ( Veri ambari ) & OLAP
From: Mete Balci (mete@eelab.itu.edu.tr)
Date: Wed 09 Feb 2000 - 17:06:22 EET

Merhaba,

Development lisansi ucretsiz olan sybase yada oracle in db cozumleri
oldukca iyi fakat bu tur firmalar gerek iq gerek d. warehouse builder
larini bu ortama daha sunmadilar. En azindan ben oyle biliyorum. Bu
konumda standart bir yazilimcinin d. w. h. yada OLAP icin benzer
kalitede bir yazilim uretebilecegini sanmiyorum. Ticari uygulama olabilir
dediginize gore bunu deployment icin kullanicaksiniz sanirim. Bu yuzden
linux yerine (ne kadar cok guzel desekte) diger platformlara (sun, sco)
bir goz atin derim.

Mete BALCI
ITU