[LINUX:12696] Xfs

Subject: [LINUX:12696] Xfs
From: The Trooper (trooper@doruk.net.tr)
Date: Tue 08 Feb 2000 - 09:41:49 EET

X font server a bir haller oldu bugün Mandrake 7.0 kurulu açılışta xfs
başlıyor fakat bir türlü X'e geçemiyor. init3 te açtım ./xfs ststus ile xfs
ye baktığımda Xfs is dead but /var/lock/subsys/xfs remains gibi bir mesaj
aldım ./xfs stop diyince failed oldu sonra /var/lock/subsys/xfs yi silip xfs
yi yeniden başlattım fakat durum aynı hiç değişmiyor normal başlamış gibi
görünüyor ama aslında dead Benzer (belkide aynı) bir problemle RedHat 6.0 da
karşılaşmıştım ama o yaptığım bir ayardan kaynaklanıyordu değiştirince
düzelmişti burda hiçbir ayar falan yapmadım

Sevgi Saygı Linux
The Trooper