[LINUX:12671] Re: Cekirdek Derleme Dokumani

Subject: [LINUX:12671] Re: Cekirdek Derleme Dokumani
From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Mon 07 Feb 2000 - 13:44:31 EET

> Turkce desteginin nasil verilecegi hem ftp.linux.org.tr'de, hem de
> ftp.gelecek.com.tr/pub/turkce'de var. 2 dakika zamanini alir, yazilarinin
> kotu goruntusunden seni kurtarir.

Selam,

Nasil yapildigini cok iyi biliyorum merak etme daha once defalarca yaptim.
2 dakikadan daha kisa surede yapacagimdan da emin olabilirsin. Benim ki
usengeclik.

Su an da benim icin onemli olan yazilarin kotu goruntusu uzerine
elestiriler degil icerik uzerine olan elestiriler. Bu dokumani yazdim
cunku bircok kisi(ozellikle yeni baslayanlar) gerekli oldugu zaman nasil
cekirdek derleyecegini bilmiyor. Bir de ingilizcesi yoksa yandi. Bu
listede bu tur mesajlarla cok karsilastik. Bu dokumani kisa bir sure
icerisinde(gecenin bir yarisi 6 saatte) ve final doneminde yazdim.

Formatin dogru duzgun olmadigini biliyorum bu daha ilk surumu dolayisi ile
hem icerik hem de format olarak daha da gelisecek. Bunun icin bana eksik
gordugunuz yerleri belirtmenizi istedim. Format olayini hallederim.

Yine de elestirin icin tesekkur ederim. En azindan bir elestiri geldi.

Bu arada http://istanbul.linux.org.tr de dokuman yerlestirildi.
Oraya pdf li olani kondu ama isteyen olursa tgz paketi(100K)
yollayabilirim. Umarim yakin zamanda http://www.linux.org.tr ye de
yerlesir.

Bu arada cekirdek ile ilgili oldukca ayrintili bir dokuman daha yazmayi
dusunuyorum. Biraz ileri seviye bir sey olacak. Cekirdek uzerinde oynamak
isteyenler icin. Bu konuda yardim etmek isteyen varsa beraber
calisabiliriz.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC