[LINUX:12657] Aureal tipi ses kartlari

Subject: [LINUX:12657] Aureal tipi ses kartlari
From: A. Neptun (alnep@gmx.net)
Date: Sat 05 Feb 2000 - 13:36:14 EET

Selam,

Aureal Vortex chipli ses kartlari olanlar, linux te calistirabildiniz mi
bu karti,
ve kalitesi nasil onu merak ettim. Diamond M300 karti almayi
düsünüyorum. (A3D icin..)
Ama linux te destegi iyi olmasi sartiyla tabiki..

Eger kart varsa ama driveri bulamadiysaniz
http://linux.aureal.com den driveri cekin.

NOT: SBLive yada baska kartlar önermeyin bana.. SBLive var zaten, ama
oyunlarda A3D bence daha iyi.. (kulaklik takinca en azindan.. oyunlarda
zaten hep kulaklik takarim..)

Iyi calismalar
`Alex