[LINUX:12642] Çift eternet karti

Subject: [LINUX:12642] Çift eternet karti
From: Deniz CEVIK (deniz@intellect.com.tr)
Date: Fri 04 Feb 2000 - 18:06:45 EET

inTellecttmÇift eternet kartini tanitmayi sizin yardımlariniz sayesinde basarmis oldum.Modprobe 3c509 yazinca tum sorunlarim hallodu.
Uzerine checkpoint firewall kurdum.Aslinda iki eternet kartini tanitabilme istegimin tek amacida buydu.

Şu anda checkpoint firewall 4.1 var linux uzerinde.Linux redhat 6.0 uzerinde kernel 2.2.5 calisiyor.Su anda beta asamasinda.Kurdugum makine pent 180 64 mb ram li bir pc oldugu icin biraz yavas policy install ediyor ancak son derece iyi calisiyor. Kerneldan gereksiz destekleri kaldirdiktan sonra daha stable olacak.
Radius auth. sorun var.Syn defender ve high avilibilty su anda calismiyor. Ayrica checkpointin dediğine gore asiri yuklenmede kernel panic olabiliyormus.

Ancak ilk izlenimlerim oldukca iyi bir yazilim ortaya cikacağını gosteriyor.Testlere devam edeceğim.

İyi çalışmalar.

      inTellecttm computer, communications, consultancy & trade co

      Ataturk Caddesi No :43-45 K:4 D:7 81060 Erenkoy Istanbul TURKEY
      www.intellect.com.tr Tel :+902163028840 Fax :+902163028842 intellect@intellect.com.tr
      Company Profile Products Representation AMAZON.COM
      News Download Search