[LINUX:12629] Re: [LINUX]harddisk

Subject: [LINUX:12629] Re: [LINUX]harddisk
From: The Trooper (trooper@doruk.net.tr)
Date: Fri 04 Feb 2000 - 09:27:48 EET

bu is için mount komutunu kullanabilirsiniz kullanimi
mount -t ntfs /dev/hda1 /mnt/winnt
bunun için /mnt altinda winnt diye bi dizin açmaniz gerekecektir
komutun açiklamasi ise
mount : asil komut
-t ntfs : burda baglayacagimiz diskin dosya sistemini seçiyoruz
/dev/hda1 : nt nin c: ye kurulu oldugunu varsayiyorum bu bölümde hangi diski
baglayacagimizi seçiyoruz
/mnt/winnt : diski baglayacagmiz dizin tabii adinin böyle olmasi sart degil
herhangi bir bos dizin olmasi yeter

Sevgi Saygi Linux
The Trooper