[LINUX:12618] Re: s3trio3d(86c366) 2Mb onboard

Subject: [LINUX:12618] Re: s3trio3d(86c366) 2Mb onboard
From: YILMAZ GULERYUZ (YILMAZGULERYUZ@basari.com.tr)
Date: Fri 04 Feb 2000 - 00:07:22 EET

en basta sunu soyleyeyim onboard ekran karti belalidir.
bence vga 16 yi kullanabiliyorsan devam et.
onboard ekran kartlarini tanitamayabilirsin.
ben cok iyi bir PC olmasina ragmen ve hatta onboard kartim Matrox olmasina ragmen tanitamamdim.
bu durumda;
yeni bir ekran karti tak, zaten onboard olani bypass edilmis olur,
ve oyle tanit. ben su anda boyle kullaniyorum..

-----

:-))))

----