[LINUX:12597] Re: Kppp

Subject: [LINUX:12597] Re: Kppp
From: Bulent Tatlidil (btatlidil@infotron.com.tr)
Date: Thu 03 Feb 2000 - 10:42:12 EET

Selamlar,
Bende de ayni problem vardi Mandrake'de soyle hallettim :
/etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-ppp0 dosyasinin icine

PPPOPTIONS="noipdefault" yazman yeterli.

Tabi bu cozum redhat tabanli linux'lerde mevcut.
Slackware kullanmayali baya oldu o yuzden unuttum ppp ayaralarinin yerini.
ama en azindan sana fikir verebilir...