[LINUX:23444] Turkce imla kilavuzu icin yardim

From: Togan Muftuoglu (toganm@turk.net)
Date: Fri 29 Dec 2000 - 14:44:30 EET

Su anda 51000'den fazla kelimeye sahip ve bu kelimeleri kullanarak
aspell yardimi ile yazim kontrolu yapabiliyor. Ancak bana gore pre alpha
asamasinda zira eklenmesi gereken cogul takilari, iyelik ekleri ve fiil
cekimleri var. Bu konuda yardimci olmak isteyenlerin bildirmelerini rica
ediyorum. Linux ve Turkce deyince olay sadece ekranda karakterleri
gorebilmek ve yazicidan cikti alabilmek ile kisitli kalmamali diye
dusunuyorum.

--
Togan Muftuoglu
toganm@turk.net