[LINUX:23430] Re: Windows'tan Linux'a gecis.

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Thu 28 Dec 2000 - 17:00:42 EET

Selamlar..

Sanirim sizin aradiginiz, bir emulator degilde, windows icinden linux baslatmayi saglayacak bir program. Boyle bir program MDK 7.02 CD'sinde vardi. Fakat CD-ROM arizali, su an bakamiyorum. Sanirim loadlin gibi de bir adi vardi. Eger dagitim CD'niz yakinlarda biryerdeyse bunu yapacak bir seyler icinde mutlaka vardir.. dosutils gibi bir dizinde..

Saygi ve sevgiler..

On Wed, 27 December 2000, "S. Koray OSKAY" wrote:

> Windows'tan Linux'a gecis icin makinayi restart etmeden gecisi saglayan bir
> program oldugunu duymustum. Nedir ve nerden indirilir bilen var mi?
>
> Bu arada herkese iyi bayramlar.
>
> Koray OSKAY

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com