[LINUX:23428] Re: redhat7- lilo ayari

From: Barış Demirsatan (idemirsatan@turk.net)
Date: Thu 28 Dec 2000 - 12:04:00 EET

loadlinle açilir açtiktan sonra konsola lilo yazarsan yada klilo programini çalistirirsan lilo kurulur.loadlinni windowsta redhat cdsine bakarsan içinde dosutils diye bir dizin görürsün loadlin orda.yada kurulumda açilis disketi yapmissan onla açip yine konsolda lilo yada klilo ile liloyu mbr'ye yükleyebilirsin lilo kurulduktan sonra ise artik açista ikisinden birini seçebirsin.