[LINUX:23421] Re: [Man. 7.2, Türkçe! Patchsiz! Basardim! Ama hevesim ku rsagimda kaldi..]

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Wed 27 Dec 2000 - 23:27:51 EET

On Wed, 27 December 2000, Tank WC . wrote:

> Slm,
> Aynı sorun bende de var, bende expert kurmuştum, ve dedigin gibi sarkinin adi
> tam cikmiyor, mpg123 ile dinleyebildim ama niye oyle kaldiklarini hic
> arastirmadim. denemek amaciyla turkce karakter bollugu olan bir dosyayi
> windows bolumune atarsan bu seferde windows karakterleri sasiriyor, dosyayi
> sil diyince "bulamadim" diyor:))
> Nelerle karsilasiyoruz dimi?? Sonuc olarak, tamamen iskence...
> iyi calismalar
> --kaya

Selamlar..

fat32, vfat, ext2, UDF vs. Hepsi farkli protokollerle uzun dosya isimlerini destekliyor. Mesela kimisi ISO-8859-9 kullanirken, kimisi NLS kullaniyor. Sanirim bu sebeple olusan bir durum. "namei.c" yi bir incelemek lazim. 7.2 surumu elimde yok. Bu nedenle kesin bir sey diyemiyorum, ama bu dosyayi soyle bir inceleseniz herhalde sorunu gorebilirsiniz..

/usr/src/linux/fs/vfat/*.c

Saygi ve sevgiler..

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com