[LINUX:23410] Executor..

From: Barış Demirsatan (idemirsatan@turk.net)
Date: Tue 26 Dec 2000 - 20:58:00 EET

Bu emülator hakkında nasıl bilgi bulurum sitesinden fazla birşey yok (www.ardi.com).Bu emu hangi macOS sürümünü desktekliyor?Buna nasıl program yükelriz download.com dan AcdSee indirdim sonra da açmaya çalıştım ama nafile...
bir text dosyası gibi açtı,bu şey herşeyi text olarka gösteriyor!Acaba bunu kullanabilir hale getiririm?(Program yükelemk gibi..)
Iyi çalismalar
-Baris Demirsatan
Atam izindeyim...