[LINUX:23409] Mandrake 7.2 RPM Version

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Tue 26 Dec 2000 - 20:17:15 EET

 Arkadaslar, mandrake 7.2 ile gelen rpm in versiyonu
kac ??????

 Yabanci bir listede baktigimizda benim dosyalarimla
baska bir yabanci arkadasin dosyalari farkli.

 rpm -qa | grep rpm

sonucu

bende
-------
 rpm-3.0.5-27mdk
 rpmtools-1.2-11mdk
 rpm-python-3.0.5-27mdk
 rpm-devel-3.0.5-27mdk
 rpmtools-compat-1.2-11mdk
 rpm-build-3.0.5-27mdk
 rpmtools-devel-1.2-11mdk
 rpmlint-0.24-1mdk
 rpmdrake-1.1-15mdk
 rpm-rebuilder-0.1-1mdk

onda
-------
rpm-python-4.0-4
rpm-4.0-4
rpm-devel-4.0-4
gnorpm-0.95.1-5
rpm-build-4.0-4

hangi dosyalarin olup olmadigi onemli degil, ama rpm
versiyonlarimiz farkli. Bu nasil olur ?? Bende ki
yoksa beta mi ? Ki olmamasi lazim...

ps: ben de rpm 4 le yapilmis paketleri kurabiliyorum.

                                 Onur