[LINUX:23407] Re: LAN hakkinda oneriler

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Tue 26 Dec 2000 - 14:00:57 EET

arkadasin turkiye de oldgunu nerden cikarttinizki ?
internet ozgurluk demek
arkadas dunyanin herhangi bir kosesinden bizlerle birlikte oluyor
olabilir :)

Egemen Ergel
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanilmaz, yanilgiya düsen yalnizca kendi
sonuçlarini doguran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararinizdir.

LEONARDO DA VINCI ( 1510 )